kivitoannesii o aylarda 1-1,15 saat uyanık kalabiliyorlar gün içinde. Benim kızım 1 saat uyanık kalırdı 45dk uyurdu sonra yine 1 saat uyanık 45dk uyku gece uykusuna kadar bu şekilde giderdi. Ama sizinki kendi duzenini oluşturduysa siz de şikayetçi değilseniz ve bebek huysuz değilse bırakın bu şekilde uyusun .