CananAtilla Kızlar 1 ay 10 günlük bebeğim var.emziriryorum ama.gögüsümün birinde bugün agrı başladı.biraz artınca agrı bir baktım ki göğüsümün etrafı kırazmış.internetten baktım mastit diyor.yani meme apsesi.bebeğimi bu durumda emzirebilir miyim kızlar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
HDY CananAtilla onun geçmesi için süreki emzirmen yada sağman gerekiyo kuzum ama doktorada git ilaçta veriyo çünkü mastitse
Myagz CananAtilla emzir canım internetten futbol topu tutuşu emzirme diye ara o pozisyonda emzir enfeksiyona dönmeden geçsin
Yavuzzeliha85 CananAtilla geçmiş olsun cnm ben emzirmiştim ve sıcak su tutmuştum emzirme ile geçti zaten aktif emiyorsa bebeğin sık emzir biberon varsa çıkar aradan aktif emmiyorsa sağım yap lahana saranlarda varmış etkili olduğunu duymuştum
GAMA CananAtilla ben ikiz bebek emzirdim . Yeri geldi mastite yüz tuttu memem taş gibi oldu yandı ama sağarak sürekli emzirerek aştım. 15.5 aylıklar arada hala taş gibi olur agrır masajla beraber emzirme ve sıcak duşta masaj yaparım meme ucuna doğru geçer. Durum emzirme sağma ile geçmiyorsa muhakkak doktora görünmelisin.
busebucann Öncelikle doktora görünmeli öneririm ve sonrasında gögusunu boşalt asla süt biriktirme göğüsünde
ilsu CananAtilla iltihap kan gelmediği sürece sık sık emzir canım, sıcak su torbası koy yada sıcak duş tıkanan kanalı açman şart çok geçmiş olsun
Zerinisadem Surekli emizir ve bebegin kcuuk.zaten surekli ememkte ister bolca emzir gogusun agriyabilir aciyabilir biraz dayanirsan kolayca atlatirsin
Bahar47 CananAtilla emzirebilirsun ama birax dutunu sağıp tadına bak benim tuzlu olmuştu ve yeşil akıyordu