Karakaya35 Merhabalar kızım 9 aylık ve kabızlık sorunumuz var poposuda sürekli kırmızı 😔kaka yaparken zorlandıkça üzülüyorum varmıdır önerisi olan 🤷♀️
Mrve-Mom Karakaya35 biz doktorumuzun tavsiyesi ile Maflor damla (+) işareti olanı kullandık hem bağırsakların gelişimine yönelik hem kabızlık sorunu kalkıyor hemde gaz damlası biz çok faydasını gördük. Doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim.