Kızlar merhaba , ben hastaydım tabi bebeğime de geçti öksürük burun akıntısı. Ventolin şurup kullanıyoruz ancak dehset derece de huysuz sürekli mız mız uykuya direnme başladı üstelik sürekli memeyi ısırıyor bu sebeple emzirmeye korkar oldum. Çok köyü durumdaydım birde hastayım atak mı hastalıktan mı nedir :(