PasifikOkyanusu Keremikobayky ay keşke herşeyi şıkkda olsaydi🤭ben herşeyi çok seviyorum ama uykudan uyanınca yanına gidiyorum bana almam için bir kur yapiyo o çok hoşuma gidiyor kendini bı sağa bı sola gülerek çeviriyor şebeklik yapiyo🤣
Mertveannesi2211 Keremikobayky o gülünce ve koynumda uyuyunca ben hayattan kopuyorum 😀 onun dışında emerken kaslarını kaldırıp bağırması,göğsüme yanastirdigimda aç ise dilini çıkarıp gezdirmesi bitiyorum o hallerine
Keremikobayky anneyeofdenmez öyle valla, en uykusuz ve zorlu gecelerin sabahında bir gülüşüyle bütün yorgunluklar uykusuzluklar uçup gidiyor
RiverSong Bir de aaa uuu ses çıkarması 😅🌺 Hep diyorum Allah bebekleri tatlı yapıyor ki insana kolaylaştırsın 😅
Keremikobayky PasifikOkyanusu ahh ahh eklemeye kalksam o kadar çok şık varki ama cevap hep hepsi ve daha fazlası olacak
Keremikobayky RiverSong evett çalışlar caddesinde oturuyorumm hizmet hastanesine giden yürüyüş yoluna yada ömür plaza starbucksa çıkarsanız haber verin
RiverSong Keremikobayky Ben de Medicananın üstünde, her gün Sadri Alışık parkın orda yuruyuşe çıkıyoruz; bazen de Ömüre kahve almaya :)