2 aylık bebeğim. Bende önce kucağımda sallıyordum ama zorlaşınca ayakta sallamaya başladım. Kolik bebek zaten gazımız bitmiyo. Çok çok zorlandığımızda eşimle karşılıklı geçip battaniyenin arasında salladığımız bile oldu🙊6 ay olunca uyku eğitimi düşünüyorum fiyatlar uçmazsa.