Merhaba güzel anneler sütüm yetmediği için mama takviseyi yapıyorum ama kızım içmiyor doymadigi için de sürekli ağlıyor uyuyamiyor 5 aylık sma aldım içmedi çöpe gitti Aptamil aldım içmedi çöpe gitti şimdi Bebelac aldım yine sevmedi bu mamalardan lapa ocakta suyla pişirsem olurmu acaba kaşıkla bişeyler yemeği seviyor çünkü yoğurt veriyorum yiyor gayet güzel