Kizlar 17 ayligiz gunde 2 kere uyuyor sizce b12 si de ekik de yaptirmistim 180 cikmisdi igne kullanmadik azicik bi sprey kullandik birakmistiik birdaha da hic baktirmadim ama sizce bu halsizligi uykusi ondan olabilirmi birde dis cok halszlik yapiyor emzigi hic cikartmiyor agzindan agliyor emzik diye kanda aldirmak istemiyorum degerleri dusukse bi sorun olurmu sizce korkuyorum da kendisi kuccukken cok etkilendi ignden burdaki hastane saolsun mafetti bizi