Kızlar 15 gün önce antidepresan kullanımını bitirdim. 5 gün önce adet oldum, bir anda kananama geldi sonra 2 gün leke geldi ve 3 günde bitti. Bu antidepresan bıraktığım için stresli ve zor bir dönemden geçtim bunun etkisi olabilir mi? Üstüne görme değildir diye düşünüyorum, hormonlu spiralim var