Asliormancii Kuzum kolik çok sancısı oluyır ben damlayı günde 1 kez 5 damla veriyorum siz nasıl veriyorsun çok Fatsa etmiyor sanki
Atailknur Günde 1 defa 5 damla gaz için değilde bağırsak florasını düzenleyen proyotik damla çok iyi kızım 6 aylık oldu yeni bıraktım düzenli kullanın ayda ili şişe gidiyor. Pahalıdan bir ürün ama çok iyi.
momylerce Bağırsak florasını düzenliyor daha çok. Yani gazla savaşması için destek oluyor. Ama çıkış için açıkçası vooov dedirten bir ürün değil. Çıkışlar için(gaz-kaka) sab simplex öneririm. Günde 4 kez 10 damla kullanıyorduk doğumundan beri ❤️