Alparslanim1 Tabi ki sabah 8 de kalktık(9 da kalıyordu) öğlen 11.30 da yatırıp 12.30-13.00 arası kaldırdım. İkindi uykusu 15.00 da yatıp 16.00 da uyandırdım. Bu arada bu uyku saatleri 8 aylık civarındaydı alıştırdığımda. Uyku rutini olarakta bez değişimi, uyku tulumu giymesi, hikaye okumam , beslenmesi ekstra bir şey yapmadım.Aynı saatte uyumak istemese de odaya gitmemiz.( Her gece duş aldıran oluyormuş.) Bu arada yazdıklarımın öncesinde de gece beslenmesini doktorun önerisiyle ile kestik. Su verebilirsin demişti doktor. Eğer acıktığını hissedersen rüya öğünü bebeği uyandırmadan da yapabilirsin demişti. Belki size de faydası olur yazdıklarımın