Mrvsmt2502 oglumuz01 hayır ılık yapıp kapatıkack elini içine uzatınca ılık gelsin yeter çok çalıştırma tutmaz
mrsjale oglumuz01 hayır fırınınızı az ısıtın 50 derecede sonra kapatın ,yoğurdunuzu 4 saat fırında bekletin sonra dolaba alın dolapta bekletirken kapağı açık olsun ama ben genelde ertesi güne kadar dolapta bekletiyorum
Sebusebu oglumuz01 ben hiç ısıtmıyorum. Mayaladıktan sonra kavanozlara koyuyorum üstüne kağıt havlu ya da bez sarıp kapağını kapıyorum. 8-9 saat öyle kalıyor. Sonra kapakları acıp bezi cıkarıp dolaba atıp 1 gün bekletiyorum tava yogurdu gibi oluyor