Merhabalar kızlar, bebeğim 48 günlük dün gece eşim bakıyordu ben de bir saat uyuyayım diye yattım. Eşim uyandırdı mutfağa gideceğim bebeğe bakar mısın dedi bende uyandım beşiğinin başına geçtim elimi başına koydum ve dua okumaya başladım. Birden gözlerini açtı ve kızarmaya başladı öksürme ağlama kusma vs yok sıfır tepkiyle nefessiz kaldığını anladım. Kızardı gözlerinden yaşlar gelmeye başladı annemler bende kalıyor Allaha şükür hiç yalnız bırakmadılar. Bebeği kucağıma aldım salladım sırtına vurdum kendine gelmedi koşarak annemlerin yanına gittim onlarda ters baş aşağı falan çevirdiler biraz düzelir gibi oldu ama uyanmadı bizde apar topar hastaneyr götürdük. Zaten geçen hafta rutin kontrolleri yapılmıştı. Bu seferde solunumunu ölçtüler ciğerlerini dinlediler ağzının içine boğazına baktılar bir şey yok. Eve getidik hala uyuyordu aslında uyumaktan ziyade baygın gibiydi. Böyle bir şey başına gelen var mı? Geceden beri uyku uyumadan nefesini kontrol ediyorum çok kötü hissediyorum kendimi. O an telefona bile baksam farkedemezdim eşim nazara bağlıyor dün 40 mevlüdünü yapmıştık çok korkuyorum bir şey olacak diye