Aselminagngr aynı şekilde benimde kafam karıştı ben de yaptırmadım henüz bebeğim 4 aylık zaten rota virüs aşısı zamanı geçti ama menenjit sanırım yaptıracağım çünkü ben Kıbrıs’ta yaşıyorum doktorum Türkiye’ye gittiğinde kalabalık yerlerde olacağın zaman sıkıntı olabilir yaptir dedi bana haftaya yaptırmayı düşünüyorum ama hiç yaptırmayan bir arkadaşım da var