Kızlar bebeğim kakasını yapamıyor, bugün yine gece 2 buçukda başladı ıkınmaya daha doğru düzgün uyuyamadı, hep yarım saat yada bi saat aralıklarla uyudu toplasan geceden beri 3 saat belki anca uyumuştur, kucağıma gaz çıkarma pozisyonunda alıp sıcacık rahatlatıyorum yarım saat bi saat uyuyor tam yatağına koyuyorum ıkınıp uyanıyor. Kakası var belli alttan üstten gazı rahat rahat çıkarıyor yani. Bende nette okumuştum bu koltuk altı ateş ölçerin ucuna zeytinyağı sürüp poposunun içine veriyorum zaten ucu minicik bişey çocuğum rahatsız olmuyor canı yanmıyor yani, sonra bezini açıp öyle bekletiyorum 10 dk sonra felan kakasını yapıyor sonra pamuk gibi rahatlıyor tabi tekrar kakası gelince yine yapamayınca ıkınma yine başlıyor ama en azından kakası çıkıyor. Bi yandan sürekli bu işlemi yapmak istemiyorum hadi alışırsa sürekli benim müdahalemle yaparsa, bi yandanda öyle ıkınmasına uykusuzluğuna dayanamıyorum üzülüyorum esniyor gözleri kızarıyor uyumak istiyor belli ama ıkındığı an uyanıyor bi daha uyuyamıyor, yani napıcam şaşırdım sizde böyle yapıyor musunuz kendi müdahelenizle kaka yaptırıyor musunuz doğru mu yapıyorum yanlış mı şaştım kaldım ya