Merhaba hanımlar sizlere bisey sormak istiyorum oğlum 19 aylık onu hiç bir şekilde memnun edemiyorum ne evde ne dışarıda ne oyun parkında ne misafirlikte nede eve gelen misafirden sürekli hep bir öfke problemi yaşıyoruz kendini yere atıyor krize sokuyor resmen ağlamaktan patlıyor onunla ilgileniyorum aynı oyunlar oynuyorum aynı oynamasam ayrı ne yapıcam bilmiyorum artık dışarıda kendini kontrol edemiyor parktan bile memnun değil çocuklarla oynamaz hep Bi araba motor çöp kovası yerdeki çöplerle oynamak ister oyuncak bile alsak umursamaz