Kızım 4 ay 22 günlük kafasını dik tutuyor kısa süre ayaklarına da basıyor sıkıntı gibi gördüğüm benim havaya yukarıya doğru kaldırmıyor tam yukarı kafasını kaldıracağı zaman vazgeçiyor genelde kafası yere dogru ya ellerini oynuyor ya bacaklarını tutmaya çalışıyor normal mi acaba