Hanımlar merhaba Dr brownsun antikolik biberonunu kullanıyordum iki ay oldu sorun yaşadım içindeki aparatlada kullansam aparatsizda ucta mama ve hava birikiyor tıkanıyor çocuk çekiyor akmıyor bende tommee Tippee nin aldım memnun musunuz birde cocugum 3.5aylik bunların uçları hep yavaş akışlı mi oluyor ayrı mi satın almam gerekiyor ucu,meme reddi açısından yavaş akışlı mi kullanmam lazım yoksa ayına göre orta akışlı mi almaliyim sorular sorulaar şimdiden teşekkürler😁