Kızlar oğlum 2 ay 10 günlük mama ile besleniyor çok az anne sütü alıyor gazlı bı bebek Nuk un antikolik biberonunu kullandım ancak ucunu beğenmedi emmedi şimdi antikolik biberon alicam
Sizce Philips avent mi almalıyım yoksa tommee tippee mi daha iyi hangisini önerirsiniz