Arkadaşlar ikiz kızlarım 8 aylıklar . Bugüne kadar aynı anda uyutup aynı anda besliyordum ama bugünlerde uyuturken çok zorlanıyorum. Biri tam uyuyacakken diğeri ses çıkarıyor ve uyandırıyor tekrar uyutamaya çalışıyorum böyle böyle saatlerce sürüyor . Nasıl düzen oluşturacağım tekrardan bilmiyorum varsa taktikleriniz Yardımcılar olur musunuz