yagmurkokusu_ biimiyomyardimet o hangisi ya almadığım birşey varmış djkddllflf gidip favorilerime ekliyorum kflfşglgk
biimiyomyardimet yagmurkokusu_ 🤣 ya böyle set olanda var cilt temizliği vs yapan benim dediğim minik kaş bıyık yüz vs alıcı 🥹
yagmurkokusu_ biimiyomyardimet he ben bunun normal epilasyonunu aldm 3 defa yaptım bence çok iyi sadece çok acıtıyor ve kurutuyor cildimi kollarımda geç çıkıyor belki lazer geçmişim var o yüzden mi diyeceğim ama lazer çok önce gitmiştim 2020 de filan.
biimiyomyardimet yagmurkokusu_ ay evet onlar çok canımı acıtıyor kökten almak için ağda daha hafif geliyor bana 😬😬 bu böyle acil durumlarda fıtfıt alır mı acaba malum çocukla kaş bıyık almak bile zaman istiyor 🤣
yagmurkokusu_ biimiyomyardimet kocam diyor beraber saç sakala gidelim yoksa sen fırsat bulamazsın 😂😂 sırayla çocuğa bakarız benimde çenemde çok arttı ya kaç zamandır mecburiyetten usturalar varya onlardan alıyorum müsait zamanda gidip ağda yaptıracağım ya ağdaya yüzüm alınınca nur inmiş gibi oluyor birde akne vs hepsini çekiyor pırıldıyorum 😂😂
biimiyomyardimet yamans aa süper🤗 şu ufak çakmak gibi olan dimi şuan 1000lerde fiyatı, kökten almıyor galiba peki böyle çıkarken nasıl oluyor sert batmalı filan oluyor mu
biimiyomyardimet yagmurkokusu_ bende bu ara çok taktım ya faullerimin altında çıktı doğum sonrası ağda mı yapsam başka bişi mi yapsam diye bakınıp duruyorum 😂 usturalara da baktım ama korktum hepten sakala dönerse diye ajajjaja