Nazlibebegim Sadeturkkahvesi ben eregliliyim ve o köyden kaçın 😂😂 yazık olur arkadaşınıza valla oranın insanları çok tuhaflar
Sadeturkkahvesi Mrymom peki nasıl duydunz bizim şimdi bi arkadaşımız oraya gelin gidicekmiş ama hiç bilmiyor
Mrymom Sadeturkkahvesi içini insanlarını bilmiyorum ama konum olarak ereglinin çıkışında. Nigdeye doğru giderken yol üstünde kalıyor. Bi arkadaşıma sordum insanları falan nasıldır diye cevap verdiğinde yine yazarım
Mrymom Sadeturkkahvesi arkadaşımdan cevap geldi şimdi tam olarak yazdığı mesajı yazıyorum.“Genel olarak iyiside var kötüsüde var ama kendini beğenmiş olurlar oda mal varlığı yüzünden zengin olurlar” dedi
Mrymom Sadeturkkahvesi damat adayının soyadı babasının adını falan söylerseniz daha ayrıntılı öğrenebilirler 😎😀
Mrymom Sadeturkkahvesi ereğli halkı genel olarak hayvancılıkla ilgileniyor gelir olarak getirisi yüksek yani falancanın şu kadar hayvanı var diye övünürler 😂