Zeyno123 Kızlar bebeklik kıyafetlerini naptınız bebislerinizin ben kullandığı hiçbir takımı atmadım kaldırdın kutulu hurclara şuan 20 ayligiz kullandıklarını küçülenleri gorunceme veriyorim
asiltonunmommysi Zeyno123 2. Çocuğu istediğim için saklıyorum her şeyini de. Aldığım bir şeye de acımıyorum 2. Kullanır diye. Yiğenlerim olursa onlara da vereceğim kullanacaklar boşa alınmamış olacak
Zeynep11 Zeyno123 ilk giydiği kıyafetleri saklıyorum. Kullanmadan küçülen veya az kullanılmış olanları dolap hesabımda satıyorum tekrar bir bebek düşünmediğim için
EcrinMelek1- @Zeyno123 ben çok temiz olanları deprem bölgesine göndermiştim o zaman geri kalanları küçüldükçe hurca koydum duruyor çünkü 2.yi düşünüyorum eğer düşünmeseydim ihtiyacı olan birine verirdim benim kızıma da kuzeninin küçülenleri geldi biraz 🥰