Nlfrszn Arkadaslar benım psıkolojim iyi degıl doktora gitmem lazım hapsız gecmıyor cogu kez tek basıma denedım bebek emzırıpte hap kullanan varmı ?
Canselheves Dmtt06 valla bendede agır okb var ilca basladım 40 gn emzirebldm bence ilaca basla ve emzirmyi kes onun saglkşı annye ihtycı var
Dmtt06 Canselheves ben terapiye gidiyorum emdr terapisi belki duymuşsunuzdur ilaç kadar olmasa da etkili