Tosbikkkk Eşim 4 kardeşler 2 kız 2 oğlan büyük ablası evli birde biz evliyiz bnden 3 yaş büyük görümcem aynı yaş kaynım var kaynatam başta dedi herşeyi yaparsınız istediğiniz gibi ama ben herkesin bir arada olmasını istiyorum sofra kalabalık olsun dedi Bn hepsiyle arkadaş gibiyiz çok iyi anlaşıyoruz bi sakınca görmüyorum🤷oğlum da kolik bir bebek 9 aylık insanları sevmiyor dışarı çıksak ağlıyor misafir gitsek evimize misafir gelse ağlıyor o durumlarda da çocuğumu alıp eve geliyorum veya uyutup eve bırakıyorum kameradan izliyorum dairelerimiz karşılıklı zaten gözüm kapalı kaynanama emanet ederim bu zamana kadar oğluma karşı yanlışını görmedim biz gezeceğimiz zaman hiçbir şekilde tatsızlık çıkarmaz ben bakarım gidin der çıkarken oğlumu güzel emzirip süt sağlar bırakırım ben gelene kadar yemeğini yedirir sütünü içirir uyku saatini kaçırmaz eşim babası erkek kardeşi inşaat ustası lar sabah iş akşam ev bizde 3 bayan arkadaş gibi geçiniriz övmek için demiyorum apartmanımız 64 daireli blok herkes bizim aileyi özenir bu konu hakkında çok duyumlar aldık uzun oldu kusura bakmayın herkesin kendi tercihi anlaşıldığı sürece bi sakınca görmüyorum Haa hiçbiriyle anlaşamasam hepsini karşıma alır konuşur ayırırım zaten