Mylovelovemom Kizlar ilk 7. Gun sonra 40. Gun kontrole gittik iste ultrasonla kalca cikigi falan bakildi kilosuna vs. Ilk 30. Gun de asilarina gitmistik. Simdi 2. Aydayiz asilari icin saglik ocagina gidicem doktora ne zaman goturucem bilgisi olan var mi?
birmelekannesiiiiii Mylovelovemom doktorun söylemesi lazımdı aslında ama ben ayda 1 kez götürdüm ve sonrasında 3 ayda 1 gel dedi doktor bakalım ne zaman gel der bir daha ama doktoruna mutlaka sorun kontrol için ne aralıklarla getirmem gerekli diye
PatronBebek Mylovelovemom genel muayene için doktora da git cnm. Sonra sor bir daha ne zaman geleyim diye
thecamellia Mylovelovemom ayda bir kez götürülüyor gebelde ama doktorunuzun söylemesi lazım şu zaman tekrar gelin diye
Mylovelovemom birmelekannesiiiiii aynen unuttum sormayi hersey normaldi normal kontrolumuzu yapti gaz icin damla önerdi sonra ciktik hic hatirlamadim kontrol sormayi. Göz kontrolu falan olcakmis onlar ne zaman bilmiyorum
Mylovelovemom PatronBebek bu goz muayenesi falan ne zaman oluyor acaba valla unutmusum özelde gitmistik instadan sorsam yanitlar mi bilmiyorum siz her ay gidiyo musunuz?
Aysegul93 Mylovelovemom her ay götürdüm ben doktorumuza sağlık ocagı ile kalmadım. 6 dan sonra 3 ayda bir götürdüm. 12.ayda götürdüm en son bir de 18.ayda götürcem
Aysegul93 Mylovelovemom 2 ayı geçmişti sanırım göz için gittiğimde doktor acelesi yok müsait oldgnzda yaptırın demişti
120720 Mylovelovemom Doktorunuzun söylemesi lazım. Bize doktorumuz söylüyor bazen 2 hafta sonra çağırıyor bazen 1 ay sonra çünkü duruma göre şu tarihte görüşelim tekrar diyor o şekilde gidiyoruz
Mylovelovemom 120720 peki goz muayenesi falan ne zaman oluyor kacinci ayda? Ben sormayi unuttum ya ona gire gitsem mi gitmesem mi kararsiz kaldim
120720 Mylovelovemom Bizim ilk kontrolümüzde oldu onlar daha doğrusu ilk doğduğunda bizde sarılık vardı kan uyuşmazlığından dolayı biz ilk haftalar 3-4 kez kontrole gittik sarılığı düşünce doktorumuz göze kalça ultrasonuna falan yönlendirmişti bizi sanırım 3 haftalık falandı göz doktoru bir problem olmazsa 1 yaşında tekrar görüşürüz dedi
Mylovelovemom 120720 aynen kalca ultrasonu cekildi 1 aylikken dogdugunda kulak muayenesi de yapildi. Tamam tesekkur ederim
mavigiller Mylovelovemom bizi 3. Ay kilo boy kontrol için cagirmislardi 4. Ayda da tekrar asi için cagiriyorlar
Mylovelovemom mavigiller 4. Ayda ne aşisi olacak acaba ben 2. Ay asilari olacakmis 3 tane onun icin saglik ocagina goturecegim. Tamam tesekkurler bu arada
mavigiller Mylovelovemom ikinci ayda yapılan aşıların ikinci dozu yapılacak rica ederim sorarsanız bilgi verirler sağlık ocağından
Nbaby Her ay götürüyoruz biz, bebeğim 4 aylık. Ama her bebeğe göre değişebilir kızımda uzamış sarılık vardı iki aylık olana kadar bazen iki günde bazen haftada bir kontrole götürmüştük