Merhabalar, benin 26 günlük bebeğim var. Daha önce tek göğüsten sütümle doyuyordu, sonra her iki göğüsü vermeye başladım aynı beslenme saatinde. Sonra silikon ucla emziriyorum, baktım ki bebek vakumluyor ama artık sütüm o an için yok. Çok çok az geliyor. Mama aldım, 50ml yetiyordu ama şu an için 60 ml içiyor. Biberonda mama bitiyor öyle duruyor emmesi, sanki daha fazla mama olsa daha fazla yeyicek gibi. Kaç ml yapmalıyım yemeği bilen varmı? 26-27 günlük bir bebek için 60mlden çoğu fazla değilmi? Fazla verirsem sorun olur diye korkuyorum ama aç kalmasını da istemiyorum. Genelde emzirirken memede uyuya kalıyor öyle yatıyor. Ama gece sadece süt veriyorum, yeterli geliyor uyuyor😕 gece sütle 3 saat uyurken sabahları max 2 saat. O da emzirirken uyursa tabi.