Merhaba kızlar iki adet elbise abiye gibi var biri sıfır hiç giymedim birisi sadece nişanımda giydim. Alvina marka kumaş pantolon ve alvina marka tunik var tunigi bir kaç kere giydim pantolonu hiç giymedim malum hamile kalınca kilo aldım ve hiç birisi olmadı şimdide satmaya karar verdim almak isteyen olursa ayrıntılı fotoğraflarını atarım yada dlp hesabım var oradan satabilirim