Özel bi kzıım var 9 ay 10 günlük. Pütürlü bir şey yemiyor zaten de kıvamlı şeyleri de tükürüyor artık.7.5 kg boyu iyi zayıf duruyor boy uzunluğundan.Desteksiz oturamıyor.Emekleme zaten yok.Yani sıyırmama çok az kaldı.Sabrım tükendi.Her yemek yedirmeme kıyafet değiştiriyorum.Kafasını sağa sola çevirmekten su tükürmesinden yıldım artık.Ev desen Allaha emanet.Ya o kadar kötüyüm ki gurbetteyim bide.Kimse de yok.Dua edin bana.Bu aralar bebeğe bağırıyorum ne suçu varsa onun da işte.Sonra pişman oluyorum.Destek almam lazım ama online fiyatlar da malum.Bir ah çeksem karşıki dağlar yıkılır derler ya hah işte öyle 😓