Yigitinguzelannesi Senem_sygl01 madarise cok ovuldugu icin almistim bende de hic ise yaramadi aksine beni mahvetti kullanmayi hemen kestim yuzumu dove sabunla yikayip nemlendirdim bir sure cok sukur duzeldi
nazlimom_ Senem_sygl01 yaa bende maderise ve sabunu kullandım yüzümde hassas hemen kızarıyor daha gelmedi sipariş inş bişey olmaz🤣
Olric11 Senem_sygl01 bende keratin saç bakım sütü ve ton açıcı kremini sipariş verdim inşallah sorun yaşamam 😀
irva Ben kullanıyorum bir süredir tam tersi çok da iyi geldi.Hatta eşim de kullanıyor.Erkek kardeşim elinde ki egzama için sürdü 3 gün bile sürmedi azalarak geçti.Bünyeden bünyeye değişiyor demek ki alerjik durumlar olabilir.