6 buçuk aylık az çok bi uyku düzeni vardı geceleri 1 kere uyanırdı oda beslenmek için degıl emziği verirdim geri yatardı yaklaşık 10 gündür gece 3 kere kalkıyor uykusu bölünüyordu çıldırmak üzereydim megerse 26 hafta atağıymış 😓😓 siz bu atak döneminde neler yaşadınız