Noname21 Kızım Kasım 2019 doğumlu mayısın sonunda 3.5 yaşında yani terlikleri giyip ben paten gibi kayıyorum diyor Denge bisikleti scooter kullanabiliyor Dört teker bisikleti var fren hariç pedal çevirebiliyor Paten alsam tehlikeli olur mu acaba
Woody Noname21 Bunu ben de düşünüyorum. Her Decathlona girdiğimizde hadi şimdi paten alalimm diyor. Sanırım ben alacağım. Düşe kalka öğrenir. Ancak bisikleti yeni aldık. Eşimin sindirmesini bekliyorum😀 hattankendime de almayı düşünüyorum ama hayirlisi😶🌫️
Elika00 Noname21 dizlik kask gibi kofımalıklarını da alın zaten sürekli elinizden tutup binecektir kendiniz hazırsanız alın 😂
EmineYilmaz Noname21 kasım 2019 uz denge bisikleti scooter kullanıyor ama patene asla cesaretim yok ya ben düşmüştüm çünkü küçükken . Alsam biner mi oda şüpheli Hiç istemedi sjjsjs
Zlm Noname21 4 tekerli patenler var çizgi gibi değilde araba tekerleği gibi düşünün onlardan bulursanız rahat olur
Noname21 Woody yani kolluk dizlik kask falan takar da poposunu kırmasa bari 😀 ben patene başladığımda ortaokuldaydım hatırlıyorum 20 liraya almıştım😀 Kendime de almayı düşünüyorum valla çok severim
PatronBebek Woody dechatlona en son ne zaman gittin cnm. Ben ordan termos alıcam da, yaşadığım yerde decathlon yok yarın izmire gidicem gitmisken alayım diyorum acaba var mıdır? sitesinde yokta
Noname21 Elika00 herşeyi beraber yapıyoruz o konuda hazırım alıştım 😀 Ama kızım cesur biraz bırak beni tek yaparım falan diyecek eminim
Premseskolar Noname21 bn aldm 3 buck yas alıstırma pateni diye geciyo telerkekleri tek sıra deglde 2 önde 2 arkada seklinde oluyo tek sra halinere vevriliyo cok istedi aldm ama kullanamaz yani mümkn degl bn elinden tutnca sürüyoz evde azıcık sonra kaldırıyoz kndileri süremez tehlikeli gerckten