Sebru tebrik ederim sizi büyük bi adım atmışsınız. Ben 13yıl sigara kullandım ve sigarayı bırakacak son kişi sanıyordum kendimi. Günde 1pakete yakın içerdim. Hamile olduğumu öğrendiğim gün iki tane içtim sonraki gün bitane ve bıraktm ama kolay olmadı ağlaya ağlaya bıraktım desem yeridir. Çok zorlandım ama hamilelikte hiç içmedim doğum yapınca içicem dedim bitane içtm ama emzirirken bebeğime haksızlık ettiğimi düşündüm onu bilerek zehirlediğimi düşünüp tekrar uzaklaştm. Bebeğim 7aylık, 15aydır sigara içmiyorum çok zorlandığm zamanlarda toplasan şmdiye kdr 4-5tane içtim ama onlarda bile bebeğime sarılmaya utandım 😞inşallah tekrar içmicem