Zynpyildiz Herkese merhaba daha önce ben de bu forumda bebeğim için gaviscon infant bulmuştum daha sonra yine bulduk ve artık kullanmıyorum bebeğinin ihtiyacı olan varsa gönderebilirim
irva Zynpyildiz Bence elinde kalsın lazım olabilir bir gün.Neden dersen onu şuan bulmak çok zor.Lazım olmaz deme 2.5 yaşında oğlum mesela bundan 2 ay önce lazım olmuştu buldum eczanede olanları aldım yedekledim.Stk tarihi uzunsa kalsın elinde.