Wanderlust
Merhabaa, gormusken bir şey daniskasıdır miyim? Kızım 3 yaşında.bir arkadaşı ile beraber İngilizce dersi almaya başlayacak. Arkadaşı da 4 yaşında.ders verecek kişi üniversite öğrencisi.haftada bir gün 2 saat gelip oyunla karışık bir şeyler öğretir diye dusundum.
Sizce nasıl ilerlemesi uygun olur?neye dikkat etmem gerekir?
Benim İngilizce seviyem fena değil. Ancak direk ben başlamak istemedim. Nası başlayacağımı da bilemedim.her hafta 3 4 kelime seçip onlsri kullanmaya başlayayım diye dusundum ilk etapta.mesela bu hafta Pink,dog,bag mesela. Sürekli bu kelimeleri kullanayım,sonraki hafta bunlara purple,cat,pencil ekleyeyim gibi gibi.
Onun dışında uyandığında good morning,hello vs gibi kalıplara başladım.
Anca kafam çok karışık.
Vaktiniz varsa önerilerinizi yazar mısınız?