Hanımlar bişe soracam merak ediyorum . Ben daha önce bir niyette bulundum eğer olursa şu kadar Yasin okucam diye . Çok şükür duam kabul oldu . Eşim de biliyor dua durumunu biraz sayım yüksek dua için . O da bende sana yardım edebilirim dedi kabul olur mu sizce o şekil de de . Ve ya kardeşim de okusa ??