Ezelaysen kesinlikle atak bu aynısını yaşadık 1,5 hafta fakan sürdü ama o 1,5 hafta bana bı yıl gibi geldi o kadar mı zor olur ya bebeğim hiç durmadı sürekli ağlıyordu sonra birden düzeldi hal ve hareketleri değişti umarım sizde de öyle olur sağlıcakla büyüsün bebeğiniz inşallah 🤗