Kızlar fikir ve önerilere açığım. Neyi yanlış yapıyorum anlamıyorum 9 aylığız uyku eğitimi aldık ama sadece kucakta sallamayı bırakabildik şimdi popoya pış pış yaparak ya da yanına uzanarak uyutuyorum.30 dk maksimum uyur ve uyanır kısa uyuduğu için bana günü zehir eder. Gece geç yatsa bile sabah 6da kalkar uykusuz olunca normalde 2 uyku yapması gerekirken 3 uyku yapar çünkü sabah uykusunu alamamış olarak kalkıyor çok yoruldum çok uykusuzum. Uzun uyumak istiyor ama döngüde kopuyor emziği düşmüş oluyor vs.