Uykusuz_ana Çok belirginler dökülmeleri gerekmiyormuydu bu bi rahatsizlik sebebimi acaba yada varmi cozumu doktora falan gostersem biseyi varmidir
Bibebek_ Uykusuz_ana 4 aylık oğlumun da bıyıkları var 😄😄 genlerden kaynaklı tüyü fazla bir çocuk olabilir
manikeneko666 Uykusuz_ana hormon bozukluğu ile alakalı olabilir diye biliyorum, belki de sadece gen kaynaklı olabilir esmer ise ondan da olabilirz çocuk doktoru gerek görür ise endokrinolojiye gönderir hormon testi için
Uykusuz_ana Bibebek_ tamam erkek cocukta olsun da kızda olunca cok belli oluyor ciddi sekilde belli oluyor dalga gecerler yada buyuyunce bana kizmasin neden oyle gezmeme izin verdin diye 🥲