Snmylmz6-- Oğlum 4 aylık ishal oldu acile götürdüm bütün testleri yaptılar hepsi temiz çıktı çok ishali yok ama normalde yaptıgının daha fazlasını yapıyor son 3 gündür reflor verdi doktor sadece reflor hiç bişeye yaramadı başına gelen varmı
Slmrkn Snmylmz6-- benim oğlumda 4 aylik 2 gün ishal oldu doktora görmedim sik sik emzirdim geçti çok şükür