Kızım gecen hafta Salı grip oldu 39 derece ateşle hastaneye gittik doktor sadece Sloven verip gönderdi ateşi çıkmadığı sürece getirmeyin dedi 2 gün ateşle mücadele ettik çok şükür ateş kalmadı öksürük ve ses kısıklığı var kızım 7 aylık hiç birsey yemiyor doğru düzgün ayvasuyu elma suyu veriyorum ıhlamur veriyorum hiç birini içmiyor emmiyor da sadece günde 3 kere mama yerse o da şurup bile içmiyor nasıl atlatabiliriz bize yardımcı olabilirmisiniz tekrar doktora mı götürsem