Bebeğime 4. Aydan beri mama veriyorum bebelac gold kullanıyoruz 7 aylık olucak kilo alımı hep azdı bazen iştahsız olduğu dönemler oldu ama yediği zamanlardada kilo almadı4. Aydan beri aylık 50 gr 100 gr aldı 4. Aya kadar çok iyi kilo almıştı kilosu o yüzden iyi ama mama seçimimmi yanlıştı aptamil felan kabızlık yapmıştı kısa sürede o yüzden bebelac gold a geçmiştim ama sanırım kilo yapmıyor sizde yaşadınızmı böyle bir durum