Serapgulsen ben benzer bir süreç yaşadım ama alerjik bi durum değilmiş
Anne sütü mamaya göre daha sıvı bu yüzden daha kolay kusma olayı oluyo
Bebeğim çok uzun süre emerse ara vermeden memeyi bırakır bırakmaz sütü olduğu gibi kusuyordu, en geç 15 dk emdikten sonra gazını çıkarıp sonra tekrar emzirdim ve düzeldi