Zelislina ben 10 gün içinde eski halime geri döndüm, tabi kendimi biran önce topliyim diye sürekli yürüdüm ayaklarım açıldı hep yatmadım şimdi normalim 4 ay olmak üzere. Sadece oğlumla yan yana yatıyoruz ayakları falan denk geliyor o zaman acıyor yoksa bi sıkıntı yok.
Böyle bi durum yaşıyorsan bence doktoruna bi git derim. Dışardan olmasa da içerden bi sıkıntı vardır müdahale edilir.