Kumralada bay bay yı benim kızımda bir ara bırakıp tekrar başladı genelde oluyormuş böyle şeyler. Kızım haftaya 20 aylık olacak şakır şakır değil ama kelimeleri var 15-20 tane hatta cümle kuruyor. Anne otur anne gel gibi iki kelimeli, parka gidiyoruz falan diye ve hatta baba gel mama yiyoruz diye uzun kurduğuda oluyor bazı kelimeler net değil ama anlaşılıyor kelimeleri yeni yeni artmaya başladı. Ben konuşmayı doktora sorduğumda 2.5 yaşına kadar normal 2,5 yaşından sonra kreşe yönlediririm demişti ama gerek yok artık. Birde çocuk çocukla öğreniyor bayramda kuzenleri ne derse tekrar ediyordu söylüyordu. Benim iki komşumda psikolog ikiside en önemlisi sosyal olması ve alıcı dili diyordu. Alıcı dil demek komutlarınızı dinlemesi sizi anlaması onun içinde biraz erken şuan sosyallik önemli size gülmesi insanlardan kaçmaması falan ki zaten yazmıştınız gayet sosyal merak etmeyin rahat olun yine komşularım otizm o kadar basit değil diye beni çok uyarmışlardı