Goncaaa Merhaba güzel anneler 2 gün önce 6.ay aşısı olduk ama bebeğimin sağ bacağındaki aşı yeri biraz fazla şişti kolonyalı pamuk la ovdum buzla kompres yaptım ama hala şiş varmı bi önerisi olan napmalıyım
Gorursensoyle Goncaaa kompres değil canım bizim hemşiremiz kolonyalı mendil ile ovala dağıt o top olan yeri demişti