oglumuz01 Valla bu ay faturaları okumadılar adam geldi okumuyoruz dedi elektrik okudu gitti bedava dedi doğalgaz için.Bari okusaydı öyle bedava olsaydı da ne yaktığımızı bilseydik.Önümüzde ki ay kitlemezlerse iyidir çünkü bu ay ki fatura ne geldi bilmiyoruz okumadıkları için.