Anneler merhaba, ikiz kızlarım var 1 yaşında zayıflar 😞. Ben ne yedircem ne yapcam hiç bilmiyorum. Beceremiyorum kendi yediklerinden demeyin benim yemek yapmaya vaktim yokki. Kahvaltıda bebe bisküvisiyle karıştırıp veriyorum. Onu nasıl bırakacam dün denedim omlet yaptım yemediler 😞