Tsengonul 23 aylık her sabah uyandığında da öğle uykusundan uyandığında da çok ağlıyor artık tükendim daha uyurken uyanınca ağlayacak diye düşünüyorum sizinkiler de var mı
thecamellia Tsengonul 18 aylık kızımda dün öğle uykusundan uyanınca çok ağladı bende 2 yaş sendromumu dedim ama dönemsel olabilir
Arasta Tsengonul bizim ki de 21 aylıkken on gün falan öğle uykusundan uyanınca ağladı sonra geçti dönemseldir sarılıp atlatmaya çalışın