Ya anlamıyorum sürekli dönüyor sabahtan akşama kadar. Göz teması vs var kendi oyuncallariyla oynar ama çok cabuk sıkılır. Sürekli elimden tutup alkış yapmami ister.saglik ocağında ki doktor bunlarin atipik otizm olabileceğini psikiyatr ile görüşmemi önerdi ne yapmaliyim bi randevu alayimmi ?